2012. január 23., hétfő

8800gts 640mb - Jelenlegi ára: 1 Ft

Na! a megtévesztések végett, ma kaptam készhez, ezt a "gyönyörűséget"az eladó azt irta hűtés hiányában nm tudja kiprobálni, énnekem, van hűtésem erre való, lásd eladó termékeim közt, csak az 320mb-s, s gondoltam, h. ez fullos kártya, ha műxik, veszek hozzá hűtést pici pénzért! az eladó úgy  árulta mint hibás, hűtés hiányában nem tudja kiprobálni! na én  kiprobáltam  az én gts-m hűtésével, s aza hibajelenég van,: tápcsati nélkül, forog a venti, de ha rárakom a tápcsatit, a gép se indul!!! lehet kevés a  tápom? 360Wkérlek ennek tudatában licitálj, én nem szervizelek, de összehasonlitásképp, az ennyémmel rajta volt minden .
ui.: még a hűtőzsír is  friss  rajta!!: )


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-24 18:15
. 8800gts 640mb - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése